Szkolenie

Confluence – zarządzaj efektywnie treścią w organizacji

Confluence to aplikacji i zarazem obszar współpracy w którym spotykają się zespoły i wiedza aby osiągnąć wspólne rezultaty. Confluence podobnie jak JIRA to sztandarowa aplikacja firmy Atlassian o szerokim wachlarzu zastosowań. Zastosowanie mechanizmów generycznych i wysokich możliwości konfiguracyjnych umożliwia dopasowanie systemu do potrzeb właściwie każdej organizacji. Szkolenie pomoże uzyskać Ci informacje jak w pełni wykorzystać możliwości narzędzia, zarówno  od strony użytkowej jak i administracyjnej.

Twórz, współpracuj i organizuj całą pracę w jednym miejscu!

 

Grupa docelowa

Szkolenie kierowane do wszystkich osób, które chciałyby poznać narzędzie Confluence i efektywnie go używać w pracy codziennej od strony użytkowo – administracyjnej. Zgodnie z motto „Twórz, współpracuj i organizuj całą pracę w jednym miejscu!”, Confluence jest zdecydowanie miejscem wyzwalania współpracy pomiędzy wszystkimi użytkownikami w organizacji, wobec czego szkolenie może być rozpatrywane dla wszystkich pracowników Państwa firmy. Serdecznie zapraszamy!

Adresaci szkolenia to przede wszystkim:

  • Project Managerowie
  • Product Ownerzy
  • Deweloperzy oprogramowania
  • Testerzy
  • Inżynierowie DevOps
  • Administratorzy IT

Agenda

  1. Wprowadzenie
  2. Tworzenie spaców i pages
  3. Tworzenie i wykorzystywanie szablonów
  4. Omówienie działania makr oraz przegląd wybranych makr w praktyce wraz z omówieniem ich zostosowania przy tworzeniu stron
  5. Sortowanie treści w opariu o etykiety (labels)
  6. Dodawanie załączników oraz import plików do Confluence (np. word, excel)
  7. Restrykcje oraz nadawanie uprawnień dla spaców i pages
  8. Notyfikacje email
  9. Skróty klawiszowe
  10. Wersjonowanie zmian zawartości
  11. Wyszukiwanie informacji oraz monitorowanie zmian
  12. Zapoznanie z możliwościami exportu do plików (np word, pdf, excel)
  13. Wykorzystanie workflow do wykonywania document review
  14. Integracja Confluence z innymi systemami Atlassian (Jira, Service Desk)
  15. Narzędzia do raportowania
  16. Sesja pytań i odpowiedzi

Koszt

2500 netto + vat